שלום רב,
לפי מחקר שכלל 728,321 אנשים עליו דווח הבוקר בעיתון הארץ החיסון השלישי הקטין פי 10 את סכנת ההדבקה לעומת מי שחוסן רק פעמיים לפני יותר מ 5 חודשים. בהתחשב בסיכון לחלות ועקב כך אפילו לסבול מתסמינים קשים וממושכים לאחר ההחלמה מקורונה אין ספק שהחיסון חיוני. הדיווחים על תופעות לוואי מהחיסון ממש נדירים והתופעות חולפות בניגוד לסיבוכי הקורונה. ההמלצה אפילו יותר חזקה עבור מי שגילו 60 שנה ויותר ועבור מי שמצבו הבריאותי לא תקין – סכרת, עודף משקל וכו׳.
פרופ' מנחם רובינשטיין
מכון ויצמן למדע