שלום, אני מתחיל לכתוב עבודת גמר בנושא השפעת הגותו של זאב ז'בוטינסקי על מדינת ישראל. אני משער שעד המהפך ב-1977 לז'בוטינסקי והגותו לא הייתה השפעה על מדיניות ממשלות השמאל לאורך השנים (גם מדינית, גם כלכלית וגם ביטחונית), ורציתי לשאול האם ניתן לראות במקורות היסטוריים שהמציאות הייתה שונה ולז'בוטינסקי כן הייתה השפעה על המדיניות הממשלתית. בנוסף רציתי לשאול האם הייתה לז'בוטינסקי (ולהגותו בפרט) השפעה על החברה הישראלית בתקופה הזו, שבה (לפחות לפי ייצוג המנדטים בכנסת) רוב העם תמך בשמאל. תודה רבה.