היי קורים לי נעם מצגר ואני כותב על זה עבודת מחקר וראיתי שהתחילו לתכנן מכונית שפועלת על ידי כח גרעין ב1957 אבל הם לא הצליחו באמת לייצר את זה. השאלה שלי זה למה זה לא עבד להם, מה צריך לקרות שזה יהיה הגיוני בכלל, והאם אתה חושב שזה דבר שיכול לקרות ב50 שנים הקרובות? תודה