שלום וברכה, שמי עברי שפיר ואני בכיתה ט ואני עושה עבודת חקר בנושא טקטיקות לחימה, והבנתי שבשתי במלחמות, גם במלחמת העולם השניה וגם במלחמת התקומה היה שימוש בטקטיקות הלחימה הבליצקריג והגרילה. האם לדעתך טקטיקות הלחימה של הגרילה והבליצקריג של מלחמת העולם השניה, עדיין בשימוש בשדה המערכה הטכנולוגי והחדיש של המאה ה21, בטקטיקות המלחמה של המדינות והארגונים במלחמת התקומה ובמלחמה באוקראינה ? והאם יש קשר להתפחות הטכנולוגית להתפתחות הטקטיקות? תודה רבה